Felkészülésre felkészülni!

Holnap megy a motorom szervízbe átnézésre. Félek.

Még nem látta szerelő mióta nálam van, de a pasim azt mondta, hogy nagyon egyben van ez a motor, a blokk sose volt megbontva, szuper lánc van rajta, semmi baj nincs vele, csak olajozzam rendszeresen a láncot. Ő ért hozzá, én nem, ezért nagy nyugalomban voltam és kentem szorgalmasan a láncot.

Tegnap elszaladtam vele a szervízhez, 2 percre ugrottam be, a szerelő kb.5 méterről ránézett és közölte, hogy lóg a lánc. Éreztem valami kopogást a bal lábamnál a hétvégén, ami eddig nem volt, de megnyugtattam magam, hogy biztos csak a szokásos, időnként és teljesen indokolatlanul felébredő parám, hogy valami baja van a motornak. Szóval tegnap jól beszartam, hogy mi derül még itt ki holnap…

Azzal tisztában vagyok, hogy vagy a kormány vagy az első villa kicsikét elferdült, mikor eldőltem álló helyzetben. Többször. De össze kellett szoknunk, na! Jobban ráparáztam, hogy nem ér le a lábam a motorról, mint kellett volna és időnként elfeküdtünk kicsit.

Még nagyon az elején voltunk az ismerkedésnek a kis Kawasakival, amikor egy 1km-es murvás, buckás úttal kellett megküzdenem 3 héten át munkába jövet-menet. Annyira rákészültem a félelmetes kihívásra, hogy az első alkalommal megálltam a meredek, murvás út elején és eldőltem. Nem ért le lábam, pontosabban nem volt alatta talaj, csak egy nagy vízmosás, amit nem vettem észre izgalmamban. Így gyorsan túl voltam az esésen és nem voltam beszarva tőle többször, nem is estem utána egyszer sem. Szerencsémre ott volt egy biztonsági őr, aki hihetetlen önfegyelmet tanúsítva nem röhögte könnyesre magát rajtam és segített felállítani a motort. Viszont valami történt a gázkarral, kicsit benyomódott és nem tudtam elforgatni, míg végül addig feszegettem, hogy használható lett és rögzítettem camera tape-pel. Ez azóta is így van, kitűnően működik. A fékkar és a lábtartó elgörbült, utóbbit már észre sem veszem, a fékkart pedig imádom így, sokkal jobban kézre áll és az Aldis szatyor se esik le róla.

Azt hiszem egy kicsit naívan álltam eddig hozzá, hogy szinte semmit nem kell majd csinálni a 13 éves motorral indulás előtt, végülis ugyanúgy motortozni fogok vele, mint itthon, csak naponta kicsit többet. Holnap minden kiderül, a kedvem pedig beborul.

A bejegyzés trackback címe:

https://bogarakafogaimban.blog.hu/api/trackback/id/tr2712717032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bogarak a fogaimban

Máig nem értem hogy történt, de elmotoroztam Grúziáig és vissza. De nem kell mindent érteni. Mióta hazaértem, csak azon jár az agyam reggeltől estig és éjszaka álmomban, hogy tudnék újra csatlakozni a szerelmem világkörüli útjához minél előbb és minél tovább. Minden ötlet érdekel!

Te is segíthetsz, hogy folytatódjon!

Tomi motorral a világ körül

süti beállítások módosítása
paypal.me/bogarakafogaimban